Reklamačné podmienky
Reklamačný poriadok
Na tovar v našom internetovom obchode poskytujeme záruku 24 mesiacov. V prípade vybraných produktov 36 až 60 mesiacov. Poskytujeme ju odo dňa prevzatia tovaru.
Odporúčame vám pred prevzatím zásielky z pošty či kuriéra, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašlite reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti - BEGRA spol. s r.o. Na hriadkach 15, 84107 Bratislava.
tel. č. 02/64770770
Balík musí byť riadne zabalený a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, doklad o kúpe (faktúra alebo pokladničný blok), popis závady a vaše kontaktné údaje - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail.
My vám zašleme po prijatí reklamácie obratom reklamačný protokol listovou zásielkou prípadne e-mailom. Reklamačné konanie na tovar začína dňom, kedy doručíte reklamovaný tovar vrátane príslušenstva.
Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od vás k nám hradíte vy. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradíme už samozrejme my.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, máte právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradíme vám vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu. Ak nesúhlasíte s výmenou tovaru za iný typ, bude vám kúpna cena vrátená do 7 dní od písomnej alebo mailovej dohody na vami uvedený bankový účet.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
• prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
• znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
• používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa, prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach
• vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
• vysokou tvrdosťou vody nad 15 stupňov dH
• zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
• prepätím, napr. pri údere blesku, vplyvom magnetického poľa
• pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
• mechanickým poškodením - rozbitím, prerezaním, poškriabaním vrstiev tovaru a pod.
Reklamácie sa nevzťahujú na:
• náhradné diely
• tovar, ktorý podlieha opotrebeniu
• vady vyvolané neodborným zásahom
Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Upozorníme vás o vybavení reklamácie buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošleme na vlastné náklady na vašu adresu.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká:
• uplynutím záručnej doby tovaru
• nepredložením dokladu o zaplatení alebo potvrdeného záručného listu
• neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru
• mechanickým poškodením tovaru spôsobeným vašim zaobchádzaním
• neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
• poškodením tovaru nezvratnými alebo nepredvídateľnými udalosťami.
• neodborným zásahom, poškodením pri doprave
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný s tým, ako mu predávajúci vybavil reklamáciu, alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak na túto žiadosť predávajúci do 30 dní od dňa odoslania neodpovie alebo na ňu odpovie zamietavo, spotrebiteľ sa môže s návrhom na začatie alternatívneho riešenia sporov obrátiť sa príslušný subjekt a to podľa zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Všetky informácie nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR.